Grafika, ami elad

VNDesign

Ünnepi céges ajándékok beszerzése és csomagolása

2020. október 17.

Karácsonyi szezon

A munkatársak és üzleti partnerek ajándékozása, különösen, ha nagy mennyiségű meglepetésről van szó, időben nehézséget okozhat a nagyvállalatok és kkv-k számára, hiszen rengeteg más jellegű teendőik vannak évzárás előtt. Levesszük a válláról az ajándékok beszerzésének, ízléses becsomagolásának és logisztikájának a terhét.

A folyamat dióhéjban:

  1. Mindenre előzetesen árajánlatot adunk.
  2. Önnel egyeztetve, az Ön igényének megfelelően, előre definiált büdzsé és darabszám mentén ajándékokat válogatunk. Ön kiválasztja a megfelelőt. 
  3. Az ajándékokat megvásároljuk.
  4. Az Ön egyedi igényeinek megfelelően egyenként, kézzel becsomagoljuk. Előzetesen mintát mutatunk a javasolt csomagolásra. 
  5. Az ajándékokat perszonalizáljuk név szerint. A címkézésre is előzetesen mintát mutatunk, a nyomdát is intézzük.
  6. A budapesti és vidéki szállítás megbízható futárokkal intézzük. A külföldi szállításra is körültekintően felkészülünk.
  7. Az átvételekről szállítóleveleket küldünk. 
  8. Mindeközben maximális a költségkontroll. A folyamatot fotókkal és státuszokkal dokumentáljuk Ön felé. 

 
Miért velünk?

  • Az a célunk, hogy Ön elégedett legyen, az ajándékozottak pedig nagyon örüljenek.
  • Szépségre és örömre törekszünk. Az ajándékokat úgy védjük :), mintha a mieink lennének.
  • Költségkontroll: mindig az Ön által definiált büdzsén belül maradunk.
  • Opciókat kínálunk.
  • Széles partnerhálózattal rendelkezünk az ajándékok beszerzését tekintve.
  • Mindent megszervezünk és tartjuk a határidőt.
  • Egyedi igények mentén dolgozunk és ez igaz mindenre.
  • A csomagolást lokálisan az Önök cégénél is el tudjuk végezni, ha erre van igény.
  • Ön az első.


Ügyfeleink:
 http://vndesign.hu/clients.html

Pillanatokon belül itt az ünnepi szezon, állunk szíves rendelkezésére a fenti szolgáltatással is.

Kapcsolat
hello@vndesign.hu
+36309767168
http://vndesign.hu/pr-ugynokseg
http://vndesign.hu/

ceges-ajandek.jpg

csomagolas.jpg

karacsonyi-csomagolas_2_1.jpg

karacsonyi-csomagolas_1.jpg

Állunk szíves rendelkezésükre: céges ajándékok, céges karácsonyi ajándék, céges ajándékok beszerzése, céges ajándék csomagolás, céges ajándékok becsomagolása, év végi partner ajándékok, céges ajándék ötletek, kreatív céges ajándék, ötletes céges karácsonyi ajándék, karácsonyi céges ajándék, céges ajándék karácsonyra, céges karácsonyi ajándék ötletek, céges nőnapi ajándék ötletek, céges repi ajándékok, emblémázott céges ajándék, legjobb céges ajándék.  

Karácsonyi dekoráció üzleteknek

2020. szeptember 26.

Hangolódás az ünnepi szezonra

Közeledik az ünnepi szezon, a vásárlók részéről pedig jó betérni egy olyan üzletbe, amely karácsonyi hangulatával szívet-lelket melengető. Örömmel készítünk Önnek olyan beltéri és kültéri dekorációt.

 

Szolgáltatásaink, megoldásaink:

  • Kirakat dekoráció (fényvisszaverő fóliával)
  • Üvegmatrica promóciókhoz
  • Télapó karton világítással
  • Törpe karton világítással
  • Stancolt szarvasok, pingvinek és hópihék
  • Hópehelyek plexi, PVC, HAB karton, Fa, ALU dibond lemezből, minden, amit CNC-vel vágni lehet.
  • Beltéri dekoráció
  • Beltéri standy álló kartonok, amelyekkel lehet fotózkodni, szarvas, pingvin, Mikulás, bármi :)
  • Kültéri időjárásálló megállítótáblák
  • Egyedi eseményhez visszaszedhető pult dekoráció
  • Kültéri és beltéri karácsonyi világító dekorációk 
  • Installációk nagy és kis méretben, pl. szarvas

  • Autódekoráció
  • Egyedi póló nyomtatás
  • Festmény nyomtatás, portré festmény nyomtatás
  • Családi és egyedi poszter nyomtatás
  • Perszonalizált egyedi ajándéktárgyak
  • Fabetűk, játékok egyedi formák
  • Padlógrafikák
  • Sales matricák (százalékos jelölés)

  • Plakátok
  • POS, Kínáló papír pultok , dekorációk
  • Standok
  • Mobil installáció: sajtófal, krétával írható fal dekor, roll up, pop up fal, strand zászlók, T-fex textil feszített falak.


Miben tudunk még segíteni?

  • Hangulatos videókkal és fotókkal az üzletről

Állunk szíves rendelkezésre az alábbi elérhetőségeken:

E-mail: hello@vndesign.hu

Web: http://vndesign.hu/btl-ugynokseg/

Web: http://vndesign.hu/pr-ugynokseg/

Telefon: +36 30 97 67 168

karacsonyi-dekoracio_1.jpg

karacsonyi-dekoracio.jpg

uvegmatrica.jpg

tabla.jpg

dekoracio.jpg

Sajtótájékoztató szervezése

2020. szeptember 12.

Folyamat és tippek

Sajtótájékoztató szervezése kapcsán a lenti javasolt. Alaplépések:


A RENDEZVÉNYT MEGELŐZŐEN 3-4 HÉTTEL

  • Téma kijelölése és annak alapos körbejárása.
  • Házon belül szervezőcsapat összeállítása, projekttagok kijelölése, ügynökség kiválasztása.
  • Előadók és moderátor kijelölése.
  • Attrakció átgondolása: a sajtótájékoztatóknak van jellemzően egy kapcsolódó attrakciója, plusz eseménye is, de ez nem kötelező elem.
  • Q&A, azaz 'kérdések és válaszok': érdemes mindenre felkészülni. 

  • Releváns újságírói kör kijelölése, meghívotti lista összeállítása, ágazati és témarelevancia szerinti gyűjtés.
  • E-mail címek és telefonszámok előzetes ellenőrzése.

  • Grafikai előkészületek: előfordul, hogy a sajtótájékoztató saját arculatot, logót, website-ot, sőt kiadványt kap.

  • Vendéglista összeállítása: olyan vendégek listája (név, szervezet, cég, telefon, e-mail cím), akik nem újságírók. 

  • Helyszín és dátum kijelölése (legkésőbb az eseményt megelőzően 3-4 héttel), természetesen havária esetében nem lehet előbb.
  • Helyszín bejárása, több helyszín megtekintése. Biztonsági kérdések megvitatása.

  • Amennyiben a vendégek részvétele utaztatáshoz kötődik, annak megszervezése. 

  • Meghívó elkészítése és kiküldése,
  • majd a meghívottak visszakövetése e-mailben és telefonon.
  • Regisztráció és visszaigazolás.

  • Catering véglegesítése.

  • Esemény előtt 4,
  • majd 1 munkanappal emlékeztető kiküldése,
  • az újságírók megerősítő felhívása. Ez a három lépés nagyon fontos.
  • Ugyanez a vendégekkel, vendégeknél.

  • Technikai háttér hibátlan biztosítása. Hangtechnika, videófelvétel.
  • Rendezvénnyel kapcsolatos nyomdai anyagok megtervezése, gyártása, pl. nyakbalógó badge, névtáblák, terelőtáblák.

  • Előadók felkészítése, háttér-információk összegzése.
  • A sajtóközlemény megírása, press-kit összeállítása.


AZNAP, A SAJTÓTÁJÉKOZTATÓN

  • Helyszín, technika, infrastruktúra, catering ellenőrzése.
  • Vendégek fogadása, regisztráció.

  • Sajtótájékoztató.
  • Kérdések fogadása.
  • A sajtótájékoztatót követően egyéni párbeszédek, interjúk az újságírókkal.

  • Fogadás, fingerfood vagy svédasztalos fogadás, az esemény jellegétől függően ültetett étkezés.

  • Az újságírók és a vendégek számára elvihető csomag, ajándék (érkezéskor is oda lehet adni), érdemes kedveskedni a résztvevőknek.

  • A sajtótájékoztatót követően press-kit kiküldése az újságíróknak. (Logó, alapinformáció, már megírt sajtóközlemény egy zipben.)

  • Sajtóközlemény kiküldése press-kittel nem csak az eseményen részt vett újságíróknak, de tágabb körnek is.
  • Hír publikálása hírlevélben és a közösségi médiában, blogon, amennyiben van relevanciája.

  • Házon belül közös ünneplése a sikeresen megszervezett eseménynek, ugyanis egy sajtótájékoztató hibátlan lebonyolítása idő és sok munka. :)



A SAJTÓTÁJÉKOZTATÓT KÖVETŐ NAPON

  • Köszönőlevél a résztvevőknek, a vendégeknek, akik megtiszteltek minket a jelenlétükkel.

  • Köszönő e-mail és telefonhívás az újságíróknak.
  • Azoknak az újságíróknak a felhívása, akik még nem publikálták a hírt, hogy ez mikor várható.

  • Mérés és riportolás.
  • Adminisztráció.

  • Készülődés egy újabb eseményre. :)

sajtotajekoztato-szervezes.jpg

TOVÁBBI TIPPEK:

A rendezvény dátuma: 
Kedd-csütörtök magasságában, semmiképp sem pénteken vagy hétvégén.
Napon belül 9:00, 9:30 után és mindenképp délelőtt.
Várhatóan ne essen olyan napra, amikor másik fontos, releváns ágazatban zajló sajtóesemény van.

Intervallum:
Maximum 1 óra.

Sajtóközlemény kiküldése:
A rendezvént követően maximum 1-2 órán belül. Minél hamarabb. A hír ugyanis "rövid lejáratú".

Újságírók: 
Ők kiemelt vendégek, ennek mentén is érdemes foglalkozni velük. Cél a jó viszony kialakítása, ugyanis időt áldoznak arra, hogy az eseményünkről hírt adjanak.

VIP-vendég, vendég, vagy kiemelt előadó:
Vagy az előadók között, vagy a vendégek között érdemes olyan személy nevét is megjelölni, aki emeli a rendezvény fényét.

Helyszín:
Témához kapcsolódó legyen, vagy presztízs jellegű. Az emberek kényelmesen elférjenek. Külön protokollja van a helyszín kiválasztásának, sok mindenre érdemes figyelni, pl. megközelíthetőség, parkolás, biztonság.

Catering:
Maga a catering és a helyszín presztízst, plusz értéket ad az eseménynek, érdemes ennek mentén döntenünk.

Előadó: 
Töviről hegyire ismerje a témát, tudnia "kell" válaszolnia az újságírók kérdéseire. Kiváló kommunikációs képességekkel érdemes rendelkeznie. Ő képviseli a céget, a vállalatot.

 

SZERVEZÉS

Amennyiben sajtótájékoztató szervezésében és lebonyolításában szeretne segítséget kérni, örömmel állunk rendelkezésére: 

http://vndesign.hu/kapcsolat.html
+36 30 97 67 168
hello@vndesign.hu

http://vndesign.hu/pr-ugynokseg/

http://vndesign.hu/

Szolgáltatások:

  • sajtótájékoztató teljeskörű szervezése
  • sajtóközlemény megírása
  • interjú készítése
  • sajtóközlemény kiküldése és visszakövetése
  • médiakapcsolatok
  • riportolás

  • blogírás
  • szövegírás

  • eseményhez kapcsolódó arculat megtervezése
  • website-fejlesztés

  • és még sok minden más


Szeretettel várjuk a megkeresését!

sajtotajekoztato.jpg

Podcast marketing

2020. szeptember 06.

PODCAST ÉS PODCAST MARKETING

Podcastnak az a hanganyag minősül, amely RSS technológiát használ, tehát ha egy weboldalra feltöltünk egy hanganyagot, az nem podcast: akkor podcast, ha egy választott RSS Podcast szolgáltató (lehet ingyenes vagy fizetős, pl. Potbean) oldalán saját RSS csatornánk van, és ezt az RSS csatornát beküldjük pl. a Spotifynak vagy az iTunes-nak, valamint ezt az RSS csatornát publikáljuk a honlapunkon. A hanganyagot tehát az egyszer létrehozott RSS csatornánkon “szórjuk szét” online.

A podcastokat az teszi egyedivé, hogy a tartalom feltöltését követően az RSS (Real Simple Syndication) technológiának köszönhetően a különböző podcast terjesztőkön, disztribúciós csatornákon pl.: iTunes, Soundcloud, Spotify, is megjelennek az új epizódok, ha pedig fel vagyunk iratkozva, automatikusan meg tudjuk hallgatni. Egyébként rá tudunk keresni az adott témára, mert a csatornákon (pl. iTunes-on) témák szerint tudunk böngészni.

podcast.jpg

A podcast a modern rádiózás megkerülhetetlen eleme. A podcastba tagozódnak az epizódok, az adások.

A podcast egy olyan hanganyag, amelyet interneten teszünk közzé. Olyan rádióadás jellegű tartalom, amely feltöltést követően online érhető el.

A podcast ideális esetben epizódokból áll és ennek tudatosan átgondolt rendszeressége van. Pl. minden hétfőn 20.00-kor publikáljuk. Ezt mi döntjük el.
A minimum javasolt első publikálási tartalom: 3 db epizód egyszerre. Ezt követően mindig 1-1 epizód.

Az epizód adásként is értelmezhető, tehát 1 db epizód = 1 db adás = 1 db hanganyag.

A közzétett epizódokat a felhasználók nem csak meghallgathatják, hanem le is tudják tölteni, (tehát legalább erre az időre az internetnek rendelkezésre kell állnia). A podcasting technológiának köszönhetően a podcastra fel is lehet iratkozni ingyenesen, bár előfizetős opciós is rendelkezésre áll, ehhez elsősorban már közönség kell. A csatornára történő feliratkozás teszi lehetővé, hogy az epizódok automatikusan megjelenjenek, és döntés szerint letöltődjenek a felhasználó eszközére (pl: mobilra vagy tabletre, vagy amire szeretnénk).

Működési elve a fentiek szerint:

  • hanganyag
  • RSS csatorna
  • RSS csatorna megosztása disztribúciós csatornákon, pl. Spotify
  • disztribúciós csatornák linkjeinek megosztása honlapon, blog.hu-n, közösségi médiában

Előnyök az online rádióval szemben, bár érdemes mixben használni:

  • bárkinek lehet bármennyi 
  • egy modern és sales marketing csatorna
  • költséghatékony
  • nem „kötelez” állandó tartalomszolgáltatásra
  • a disztribúciós csatornák révén (Spotify, iTunes, Android, etc.) látens célcsoportokat érhetünk el
  • nincs bejelentési kötelezettsége
  • új közönséget tudunk szerezni
  • “pénzzé tudjuk tenni” a tartalmat, mert egy bizonyos tömeg után lehet előfizetéses is akár
  • kényelmesen integrálhatók a reklámok
  • kevésbé zavaró a reklám és sokkal több lehetőségünk van a reklám elhelyezésére, ennek csak a fantáziánk szab határt
  • önmagában a podcast lehet egy saját márka is, vagy erősíthet egy márkát
  • hol a tömeg? minél több disztribúciós csatornára iratkozunk fel, annál nagyobb eséllyel érjük el az embereket; ha e mögé pedig marketing folyamatot is teszünk (honlap + közösségi média), garantáltabb a siker

podcast3.jpg

Mire figyeljünk?

  • A hanganyag elején javasolt egy 6-10 másodperces kellemes intro zene és annak a 2 mondatos összefoglalója:
  • melyik csatornán vagyunk,
  • az adott epizódban miről lesz szó.

 

Mire figyeljünk még?

  • hasznos + szórakoztató jelleg arányára ügyeljünk,
  • a fotóra, amelyet feltöltünk,
  • a csatornának logóra is szüksége van, ha profik szeretnénk lenni, elvégre márkát építünk,
  • az epizódok rövid leírására.

 

Podcast szolgáltatásaink

  • Podcast stratégia
  • Podcast epizódok koncepciója
  • Szövegírás
  • Podcast professzionális felvétele
  • Podcast csatornák kialakítása
  • Podcast marketing és promóció a közösségi médiában
  • Előadások
  • Teljes körű online marketing


http://vndesign.hu/pr-ugynokseg/

hello@vndesign.hu

 

Indigo Awards 2020, bronz díj az ENSZ-nek készült illusztrációval

2020. április 26.

World Water Day banner

Örömmel osztom meg, hogy ezúttal bronz szobrot sikerült elhozni a nemzetközi Indigo Awardson, professzionális szinten, illusztrációs kategóriában az ENSZ-nek készített World Water Day bannerrel. 


https://www.indigoawards.com/winners/1796

 

unchr.jpg

 

 

 

 

 

Kapcsolat: hello@vndesign.hu, +36 30 97 67 168

http://vndesign.hu/

http://vndesign.hu/pr-ugynokseg/

http://vndesign.hu/clients.html

Tervrajznyomtatás

2020. április 26.

Színes és fekete-fehér tervrajznyomtatás

Örömmel állunk rendelkezésre

színes és fekete-fehér tervrajzok nyomtatásában sokéves tapasztalattal.

  • ​Tervrajznyomataink minőségük révén nagyban hozzájárulhatnak egy tervezői, kivitelezői projekt elnyeréséhez.
  • Gyors tempóban kiváló minőséget kínálunk. Csúcstechnológiával dolgozunk.
  • Fekete-fehér és színes nyomataink 1200 dpi felbontásúak, technológiánk szép kontrasztokkal dolgozik. 
  • A megoldásunk környezetbarát, illetve, bár a papír nem vízálló, terepen, pl. zuhogó esőben a nyomat nem kenődik el.
  • A fekete-fehér és színes nyomatok ára egységes.
  • Technológiánk lehetővé teszi, hogy a tervrajznyomtatási folyamatot online hajtogatóval zárjuk (A4 méret). 
  • A gyártás és a házhoz szállítás zavartalanul üzemel.

 
Kapcsolat: hello@vndesign.hu, +36 30 97 67 168

http://vndesign.hu/

http://vndesign.hu/pr-ugynokseg/

http://vndesign.hu/clients.html

tervrajznyomtatas.jpg

Tervrajz nyomtatás, színes tervrajz, fekete-fehér tervrajz, tervrajznyomtatás: örömmel állunk rendelkezésre!

Gépjármű dekoráció, autó matricázás, autó fóliázás

2020. április 26.

Minőségi autódekoráció

Autódekoráció tervezése, autómatrica nyomtatása és felhelyezése 15 éves tapasztalattal!

Minőségi matricáink még a Bamako Rally hőmérséklet-ingadozását és a homokot is állták!

A folyamat gyors és egyszerű:

- stancot választunk, https://www.the-blueprints.com/: a tervezés méretarányos és hivatalos, ún. blueprints stancra történik, innen szükséges kiválasztani a gépjármű linkjét; pl. https://www.the-blueprints.com/search/bmw+i3/

 - megbeszéljük a kívánt grafikát, és a feliratokat,

 - a grafikát több verzióban elkészítjük mindazt figyelembe véve, hogy mit érdemes a gépjárműre tenni és hova (álló helyzetben és közlekedés közben is más benyomást kelt az autó, illesztésekre vigyázunk)

 - az első verziókat követően kiválasztjuk a jó irányt, majd módosítunk,

 - a kedvenc verziót nyomdakésszé tesszük,

 - legyártjuk a matricát,

 - majd felhelyezzük. A reklám gurulásra készen is áll! 

  

- stanc ára

- tervezés ára

- felmérés ára

- kiszállás, felmérés ára

- nyomtatás ára (benne a matrica anyagköltsége)

- felhelyezés ára kiszállással


Számos nagyvállalati és kkv referenciával rendelkezünk, állunk szíves rendelkezésre, kérje ajánlatunkat!


Kapcsolat: hello@vndesign.hu, +36 30 97 67 168

http://vndesign.hu/

http://vndesign.hu/pr-ugynokseg/

http://vndesign.hu/clients.html

gepjarmu_dekoracio.jpg

autodekor.jpg

jarmu_foliazas.png

Autómatrica, gépjárműmatrica, autófólia, gépjármű-fólia, jármű-fóliázás, gépjármű matrica, gépjármű dekoráció, autó matricázás, autó fóliázás: örömmel segítünk!

 

Karácsonyi üzleti megoldások

2017. november 18.

A hideg, téli napok kellemesebbé tételében sokat segíthetnek a szívet és lelket melengető programok úgy, mint egy meghitt este a szeretteinkkel, barátainkkal, egy íncsiklandó, forró csokoládé recept kipróbálása vagy az irodánk, lakásunk ünnepi díszbe öltöztetése, esetleg néhány kedves dekorációs elem, adventi kalendárium beszerzése.

Akár ebben, akár az üzleti partnereinek, ügyfeleinek vagy kollégáinak szánt apró kedvességek, figyelmességek megtervezésében és kivitelezésében állunk szíves rendelkezésére karácsonyi témájú grafikai és nyomdai megoldásainkkal. Legyen szó akár üzleti ajándékokról, akár a karácsonyi parti hangulatosabbá varázsolásáról: dekorációs ötleteinkkel profi támogatást, rugalmas és személyre szabott szolgáltatásokat biztosítunk az Ön számára. 

ss_1.png

Karácsonyi megoldásainkból:

  • karácsonyi képeslap: klasszikus, exkluzív, modern, minimál, mókás, mesés, illetve bármilyen, kívánt stílusban,
  • perszonalizált, egyedi tervezésű boroscímke,
  • ajándékkártya, kísérőkártya,
  • karácsonyi csokoládéra egyedi csomagolás design,
  • lekvárra, teára, ajándékdobozokra, tasakokra tervezett egyedi címke,
  • karácsonyi dekoráció rendezvényre: kartonból álló standy, pl. egy Mikulás vagy rénszarvas, amellyel fotózkodni lehet :),
  • karácsonyi partira egyedi nyomású póló,
  • kirakatdekoráció és kirakatra fólia,
  • karácsonyi animáció, amit e-mailben ki lehet küldeni,
  • egyedi társasjátékok, kifestők,
  • ajándékcsomagokba összeválogatás,
  • adventi és jövő évi naptár, és még sok minden más!

VNDesign Digital Agency | hello@vndesign.hu | www.vndesign.hu

Letölthető PDF (1,5 MB)

12_3.jpg

13.jpg

 

Örömhír stílusosan: az esküvői meghívó

2017. február 15.

Az esküvői meghívó a nagy alkalom „nyitánya”, az esküvő első, kézzelfogható eleme. Amellett, hogy az információtartalma is fontos (ki, mikor, hol), egyúttal előhírnöke az esküvő stílusának, tükrözi a házasulandók személyiségét, és egy örök emlék, amelyet a vendégek általában szívesen megőriznek, és azt később is előveszik, nézegetik.

Ma már számos formátumban képzelhető el a meghívó (pl. kisfilm, Facebook-poszt stb.), de a legelterjedtebb még mindig a tradicionális, papír alapú változat, amely végtelen variációban készíthető el a pár igényei szerint. A meghívót hagyományosan személyesen adják át a jegyesek, amikor is alkalom nyílik az esküvővel kapcsolatos technikai részletek (érkezés, szállás, öltözet stb.), illetve a nászajándék kérdésének udvarias megtárgyalására is.

c_1.jpg

Az esküvői meghívóval kapcsolatban az alábbi kérdéseken érdemes elgondolkodnia a párnak:

  1. A meghívó alapjának jellemzői (többnyire ez a papír típusát jelenti, de lehet egyedi ötlet is)
  2. A meghívó formája, mérete
  3. Színek, grafika
  4. Szövegezés
  5. Boríték, hordozó mérete

Sokan elsőre talán nem is gondolnák, hogy a papír fajtája milyen komoly mértékben befolyásolja a meghívó stílusát, jellegét. A papír minőségének, felületének illeszkednie kell az összképbe, máskülönben megtörik a harmónia. A közkedvelt, papír alapú meghívó mellett más, egyedi megoldások is elképzelhetőek. Ilyen például a falapra nyomtatott meghívó, amelynek technikai részleteiről itt írtam.

A meghívó formája, mérete tekintetében csak a fantázia – és azért némileg a praktikum – szab határt. Ne legyen túl nagy, mert akkor kissé hivalkodó, és nehéz tárolni, sok helyet foglal. Ne legyen túl kicsi sem, mert ebben az esetben lehet, hogy nem fér rá minden szükséges információ, esetleg nem jut hely az idézetnek. Az alakja követheti a hagyományokat vagy lehet teljesen egyedi, akár az esküvő sajátos tematikájához illeszkedő (pl. hajón tartott esküvőre „beszállókártya”).

barbitamas.jpg

A színek és a grafika terén igazán kiteljesedhet a pár egyénisége, hangsúlyozhatóak az egyéni és a közös jellemzőik. A szín és a grafika határozza meg leginkább, hogy a meghívó elegáns, exkluzív, klasszikus, bohókás, visszafogott, letisztult vagy épp romantikus lesz. A finom, apró részletek, a megfelelő betűtípus kiválasztása vagy a gyönyörű, kifejezetten a párnak tervezett kalligráfia pedig megkoronázza az összhatást.

xx_masolata.jpg

A szöveg megfogalmazása során az interneten fellelhető számos verzió között is lehet válogatni, de akár saját szöveg is készülhet. Fontos, hogy ennek stílusa ne üssön el a meghívó külső jellegzetességeitől. Egy elegáns meghívóhoz nem illik a vicces meghívás és vice versa. Nem szabad megfeledkezni arról, ha többféle szövegre van szükség, például, mert a vendégek egy része csak a szertartásra hivatalos. A meghívó gondos megfogalmazásával számos kellemetlen szituáció előzhető meg.

Miután elkészült a meghívó, következhet az ültetési rend, valamint az ültető- és menükártyák megtervezése. Célszerű ugyanis, hogy ezek kövessék a meghívó jellegzetességeit, így biztosítható a tökéletes összhang.

22.png

x.jpg

A vásárlót a kulisszatitok érdekli

2016. április 10.

„A macska a lábtörlőn ült, nem egy jó történet. Ám a macska a kutya által használt lábtörlőn ült már az.”
John le Carré

A legtöbb 16. századi, igen tehetős európai kereskedőnek volt Wunderkammernje, azaz egy csodák kamrája, tele mindenféle szárított növénnyel, kitömött állattal, jobb napokat látott csontvázzal, kagylókkal, azaz minden olyan tárggyal, ami elvezethet az élet esszenciájának megértéséhez. Ezek a kamrák érthető módon izgatták az embereket és az említett század irodalmának kb. 30%-a azon alapult, hogy a Wunderkammernek körül milyen szövevényes utakon keresztül vezetett egy hős útja.

Min alapul a csodák kamrájának sikere? A titkon. 
Mit jelent ez üzleti szinten? Azt jelenti, hogy nem termékben, hanem folyamatokban érdemes gondolkodnunk, mert az embereket érdekli, hogyan készül el valami, amiért fizetnek.

„Az emberek valóban tudni akarják, hogyan készül a kolbász.” (Dan Provost)

Ha publikáljuk, megosztjuk a folyamatot egy termék születését illetően, kapcsolatot építünk ki a vásárlóinkkal, ugyanis láttatjuk az embert a termék mögött. Ha az lenne az ellenérv, hogy „üzleti titok”, akkor pont annyit érdemes adni, hogy az üzleti titok után még inkább epekedjenek.

A vásárlóink ugyanis mostanra tartalom kreálókká váltak, részt kívánnak venni a folyamatainkban, különben elveszítjük őket. Ha folyamatosan kapcsolatban vagyunk velük (túl a közösségi médián), akkor kelendőbbé válhat a portékánk, mert „mi még azt is megtehetjük, hogy publikáljuk a titkainkat”, amelyek persze alaposan átgondolt, tudatos folyamat eredményei.

A magam részéről üdvözlöm, amikor egy termékbemutató brosúrában nem azt olvasom, hogy egy CEO miként köszönti az ügyfelet (bár az is előzékeny), hanem annak, hogy egy CEO képes az arra fogékony embereit előtérbe tolni és megmutatni büszkén, kikkel dolgozik, azaz miattuk tartja a kedves olvasó a kezében a kiváló sajtot, kolbászt vagy csavart.

kep.png

Amikor dokumentálunk, és hírt adunk a tevékenységünk egyik szegletéből, bepillantást engedünk a munkánk Wunderkammernjébe. Ha az kérdés, hogy ezt a szabályozott, „komoly” ágazatokban miképpen lehet megvalósítani: kristálytiszta kommunikációval. Ha a brand fő profiljába nem fér bele egy channel arról, hogy az irodában új termék kialakítása zajlik adott témában, akkor kaphat egy mini üzletágat Lab néven. Pl. Márkanév Lab(oratory).

Hogyan lehet titkot elmesélni úgy, hogy pénzt hozzon? Úgy, hogy hajlandóak vagyunk sebezhetőnek mutatkozni olykor. Olyan kontextust kell teremteni, mintha valamit dokumentálnánk. Kiváló történet olvashatunk Austin Kleon "Show your work" című könyvében: 2013-ban Chris Hadfield a Nemzetközi Űrállomás parancsnoka volt és kitalálta, hogy ideje emberközelivé tenni azt, amit sok komolyság, komolykodás leng körül.

„Apa azt szerette volna – mesélte, Evan, Hadfield fia -, hogy ha az emberek valamiképpen láthatták volna az űrhajós életének valódi oldalát. Nemcsak a csillogást és a bonyolult tudományt, hanem a mindennapi rutint is.” Hadfield öt hónapon keresztül publikálta mindennapjait, pl. a vízcsőszerelést is és óriási sikere volt. Amennyiben nem vagyunk űrhajósok, úgy a tartalmat elő kell állítani. „Senkit sem érdekel az önéletrajzod. Arra kíváncsiak, mit alkottál saját kezűleg.” (David Carr)

Mi lehet content? Demók, ábrák, jegyzetek, heuréka gondolatok, videók, fényképek, skiccek (! cool, mert kézzel készültek), vázlatok, kutatási eredmények érthetően megfogalmazva pár mondatban, és nem beállított fotók a meglévő közegben.

Meséld el, mi történik a munkád során. Mesélj úgy, mintha egy 3 évesnek mesélnél.