Design, ami elad

VNDesign

Exkluzivitást növelő tippek, mielőtt eladná a lakását 1.

2015. augusztus 12.

Vannak, akik legyintenek, amikor arról van szó, milyen „praktikákat” vessünk be annak érdekében, hogy minél hamarabb túladjunk egy épületen, lakáson, házon. Minek a sok apró befektetés, a plusz kedvesség, a vendéglátás? „Tetszik-nem tetszik, megveszi-nem veszi meg”. Mi örülnénk, ha így bánnának velünk? Biztosan nem. El nem hanyagolható tényező, hogy a szemünknek hiszünk. Amikor egy házat nézünk meg, az ott lakót is. Lényegében az ő múltjából részesülünk azáltal, hogy megvásároljuk a házát, lakását.

Sorozatunkban azt szeretnénk példákon keresztül megmutatni, hogy az általános paramétereken túl, miként tudjuk prezentálni az eladásra szánt lakás potenciális lehetőségeit a leendő tulajdonosnak, miként támogathatjuk őt a döntésében. Valójában nem a lakást fogja megvenni, azt fogja megvásárolni, hogy benne a lakás milyen hangulatot idéz elő.

Értéknövelő quick-win 1: Virág, virág, virág!

A varázslat már a bejárati ajtó kilincsénél elkezdődhet, mikor a kedves potenciális vásárló belép a lakásba, mégis, ami leginkább szívhez tud szólni, az nem csak a nappaliban, de fürdőben is elhelyezett virág. 

A funkcionalitás az eladás során azt jelenti, hogy ez meg ez erre is és arra is „alkalmas, használható”. Adjunk lehetőséget a továbbgondolásra, és erre kiválóan alkalmas a virágok által nyújtott hangulat.

00718597fad056bd2c6d5f4a5014f3f8.jpg

21026fb9979bf102e69aeae112140e36.jpg

288d867cdde5c28f4e2dee37786fa0d3.jpg

 

48793c15c1e269e4cfd1b8d41513c495.jpg

7a16c8116f453b53e86f46b6319b268b.jpg

3ebd91362b1fa368fbfb9156e1eb1428_1.jpg

Képek forrása: Pinterest